Przypominamy, iż Przedsiębiorcy, którzy zawarli z Powiatowym Urzędem Pracy w Kołobrzegu umowę o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 zobowiązani są do złożenia w PUP rozliczenia dofinansowania w terminie 30 dni po upływie okresu dofinansowania.
Wykaz dokumentów niezbędnych do rozliczenia otrzymanych środków:
1) formularz rozliczeniowy
2) kopia deklaracji ZUS RCA lub innej imiennej deklaracji, a w przypadku wypłaty wynagrodzenia za czas choroby lub zasiłki chorobowego należy dołączyć deklarację RSA
3) kopia listy płac potwierdzającej wypłatę wynagrodzenia pracownikom objętych umową potwierdzona za zgodność z oryginałem
4) kopia świadectwa pracy oraz wypowiedzenia umowy potwierdzona za zgodność z oryginałem (w sytuacji, gdy w trakcie realizacji wniosku zmienili się pracownicy objęci dofinansowaniem)
Poniższe załączniki to formularz rozliczeniowy w formatach docx oraz pdf.
Formularz jest wspólny dla rozliczeń w ramach art. 15zzb, 15zze oraz 15zze2.